Participas is naar uw wens in te richten
Participas budgetpassen zijn op aanvraag beschikbaar voor u als gemeente/instantie. Wij bespreken met u de mogelijkheden en voorwaarden, zoals hoeveelheid budget, toegestane productgroepen, gewenste winkels en de tijdsperiode dat het budget beschikbaar is.
Na afloop van die periode worden alle onbenutte budgetten aan u retour gestort, opdat u deze opnieuw kunt toewijzen dan wel anders kunt besteden.
Succesvolle verstrekkingen
De Schoolspullenpas, Kledingpas en Kindpas zijn reeds succesvol ontwikkeld en worden veelvoudig uitgegeven door verschillende stichtingen, fondsen en gemeenten.
Efficiënt & inzichtelijk
Een Participas budgetpas wordt persoonlijk verstrekt. Deze kan door uzelf overhandigd worden op locatie of voor u verstuurd worden op basis van NAW aan alle (huis)adressen.
De budgetpas dient altijd nog geactiveerd te worden voordat verzilvering van het budget mogelijk is. Dat kan online door de ontvanger zelf gedaan worden met een persoonlijke code, op moment van verstrekken via uw loket of als batch-activatie op een afgesproken datum. Dat is efficiënt!
Maandelijks ontvangt u een rapport van verzilveringen, zodat u kunt inzien hoeveel budgetten er zijn gebruikt en wat er nog resteert op de verstrekte Participas budgetpas.
Veilig – ISO gecertificeerd
Voor het verstrekken van de budgetpassen dienen er gegevens gedeeld te worden tussen partijen. Daarvoor heeft Participas het ISO-certificaat 27001. Zo zorgen wij voor een goede informatiebeveiliging en bewaking van persoonsgegevens. Er zijn o.a. speciale verwerkersovereenkomsten met derde partijen om gegevens veilig te stellen en op de juiste wijze te verwerken conform de AVG-wetgeving.